Page 5 - 43
P. 5

S rozvojem distribuční sítě v České republice a okolních státech šel ve firmě ruku
                             v ruce i vývoj e-shopu jako prodejního kanálu, rozvoj skladových prostor a dalších zá-
                             kaznických služeb. Zvyšující se zájem ze strany našich partnerů logicky korespondo-
                             val i s rozmachem výroby, která se rozšířila do dalších asijských destinací. Desetileté
                             výročí už firma slaví se svými zákazníky v patnácti evropských zemích. Zvyšující se
                             požadavky na skladové zásoby iniciují otevření nového logistického centra v Ostravě,
                             které muselo být už po čtyřech letech nahrazeno podstatně rozsáhlejšími a moder-
                             nějšími prostory, kde dnes textil vyskladňuje robotická technologie AutoStore.


                             Za dosaženými úspěchy však stojí lidé – zaměstnanci, obchodní partneři a především
 JSTE S NÁMI 25 LET          Vy, zákazníci, jejichž důvěra a podpora je pro nás vždy zásadní. Jste po celou dobu
                             naším hlavním zdrojem inspirace a hnacím motorem k neustálému zdokonalování
                             a rozšiřování naší nabídky. Vaše zpětná vazba nám pomáhá hledat nové způsoby, jak
                             Vám poskytnout vysoce kvalitní produkty a služby, které odpovídají přesně Vašim
 Čtvrt století existence firmy je důležitým milníkem, který si zaslouží pozornost.   potřebám. Správně nastavenou cestu dokládá i řada prestižních ocenění, za všechny
 Přesně před 25 lety byl položen základ společnosti, která se odvážně vydala na pod-  např. 2. místo v Národní ceně za společenskou odpovědnost s tříletým mezinárodním
 nikatelskou cestu. Dva spolužáci ze střední školy založili původně reklamní agenturu,   certifikátem „Committed to Sustainability“.
 nicméně poptávka trhu posunula jejich záměry jiným směrem – vyrábět a dovážet
 vlastní textil. Prvních 32 tisíc triček dovezených z Číny bylo prodáno za 14 dní. Bylo   Výročí je pro nás příležitostí k nastavení nových cílů a plánů, které nám pomohou
 rozhodnuto a na trh vlétl ryze český ADLER, který dnes, i přes změnu jména na   posunout se dál. Společně s Vámi se můžeme zaměřit na další udržitelný rozvoj
 MALFINI, má svá křídla roztažená nad téměř 35 státy Evropy.    nových produktů a služeb, inovaci a posílení vlivu na trhu. V tom vidíme další růst a
                             úspěch firmy.





















 3                                                                                                                   4
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10