Page 4 - 43
P. 4

S rozvojem distribuční sítě v České republice a okolních státech šel ve firmě ruku
                                                                                                                                                               v ruce i vývoj e-shopu jako prodejního kanálu, rozvoj skladových prostor a dalších zá-
                                                                                                                                                               kaznických služeb. Zvyšující se zájem ze strany našich partnerů logicky korespondo-
                                                                                                                                                               val i s rozmachem výroby, která se rozšířila do dalších asijských destinací. Desetileté
                                                                                                                                                               výročí už firma slaví se svými zákazníky v patnácti evropských zemích. Zvyšující se
                                                                                                                                                               požadavky na skladové zásoby iniciují otevření nového logistického centra v Ostravě,
                                                                                                                                                               které muselo být už po čtyřech letech nahrazeno podstatně rozsáhlejšími a moder-
                                                                                                                                                               nějšími prostory, kde dnes textil vyskladňuje robotická technologie AutoStore.


                                                                                                                                                               Za dosaženými úspěchy však stojí lidé – zaměstnanci, obchodní partneři a především
                                    JSTE S NÁMI 25 LET                                                                                                         Vy, zákazníci, jejichž důvěra a podpora je pro nás vždy zásadní. Jste po celou dobu
                                                                                                                                                               naším hlavním zdrojem inspirace a hnacím motorem k neustálému zdokonalování
                                                                                                                                                               a rozšiřování naší nabídky. Vaše zpětná vazba nám pomáhá hledat nové způsoby, jak
                                                                                                                                                               Vám poskytnout vysoce kvalitní produkty a služby, které odpovídají přesně Vašim
                                    Čtvrt století existence firmy je důležitým milníkem, který si zaslouží pozornost.                                          potřebám. Správně nastavenou cestu dokládá i řada prestižních ocenění, za všechny
                                    Přesně před 25 lety byl položen základ společnosti, která se odvážně vydala na pod-                                        např. 2. místo v Národní ceně za společenskou odpovědnost s tříletým mezinárodním
                                    nikatelskou cestu. Dva spolužáci ze střední školy založili původně reklamní agenturu,                                      certifikátem „Committed to Sustainability“.
                                    nicméně poptávka trhu posunula jejich záměry jiným směrem – vyrábět a dovážet
                                    vlastní textil. Prvních 32 tisíc triček dovezených z Číny bylo prodáno za 14 dní. Bylo                                     Výročí je pro nás příležitostí k nastavení nových cílů a plánů, které nám pomohou
                                    rozhodnuto a na trh vlétl ryze český ADLER, který dnes, i přes změnu jména na                                              posunout se dál. Společně s Vámi se můžeme zaměřit na další udržitelný rozvoj
                                    MALFINI, má svá křídla roztažená nad téměř 35 státy Evropy.                                                                nových produktů a služeb, inovaci a posílení vlivu na trhu. V tom vidíme další růst a
                                                                                                                                                               úspěch firmy.





















               3                                                                                                                                                                                                                                       4
   1   2   3   4   5   6   7   8   9