Page 4 - 43
P. 4
S rozvojem distribuční sítě v České republice a okolních státech šel ve firmě ruku
v ruce i vývoj e-shopu jako prodejního kanálu, rozvoj skladových prostor a dalších zá-
kaznických služeb. Zvyšující se zájem ze strany našich partnerů logicky korespondo-
val i s rozmachem výroby, která se rozšířila do dalších asijských destinací. Desetileté
výročí už firma slaví se svými zákazníky v patnácti evropských zemích. Zvyšující se
požadavky na skladové zásoby iniciují otevření nového logistického centra v Ostravě,
které muselo být už po čtyřech letech nahrazeno podstatně rozsáhlejšími a moder-
nějšími prostory, kde dnes textil vyskladňuje robotická technologie AutoStore.
Za dosaženými úspěchy však stojí lidé – zaměstnanci, obchodní partneři a především
JSTE S NÁMI 25 LET Vy, zákazníci, jejichž důvěra a podpora je pro nás vždy zásadní. Jste po celou dobu
naším hlavním zdrojem inspirace a hnacím motorem k neustálému zdokonalování
a rozšiřování naší nabídky. Vaše zpětná vazba nám pomáhá hledat nové způsoby, jak
Vám poskytnout vysoce kvalitní produkty a služby, které odpovídají přesně Vašim
Čtvrt století existence firmy je důležitým milníkem, který si zaslouží pozornost. potřebám. Správně nastavenou cestu dokládá i řada prestižních ocenění, za všechny
Přesně před 25 lety byl položen základ společnosti, která se odvážně vydala na pod- např. 2. místo v Národní ceně za společenskou odpovědnost s tříletým mezinárodním
nikatelskou cestu. Dva spolužáci ze střední školy založili původně reklamní agenturu, certifikátem „Committed to Sustainability“.
nicméně poptávka trhu posunula jejich záměry jiným směrem – vyrábět a dovážet
vlastní textil. Prvních 32 tisíc triček dovezených z Číny bylo prodáno za 14 dní. Bylo Výročí je pro nás příležitostí k nastavení nových cílů a plánů, které nám pomohou
rozhodnuto a na trh vlétl ryze český ADLER, který dnes, i přes změnu jména na posunout se dál. Společně s Vámi se můžeme zaměřit na další udržitelný rozvoj
MALFINI, má svá křídla roztažená nad téměř 35 státy Evropy. nových produktů a služeb, inovaci a posílení vlivu na trhu. V tom vidíme další růst a
úspěch firmy.
3 4